FreshMail.pl
jak negocjować,Youtube, volg, film, negocjacje, jaknegocjowac

Nowy rozdział: Jak Negocjować na YouTube

Jak Negocjować i YouTube?

Myśląc o negocjowaniu, możesz wyobrażać sobie stosy książek podejmujących ten temat, osobę w garniturze wykładającą na uniwersytecie, kłótnie dwóch obozów stojących na przeciwko siebie przy stole negocjacyjnym. Jednak czy nie da się tego tematu przedstawić w przyjemniejszej i bardziej dostępnej formie?

Zróżnicowana tematyka

Negocjowanie to czynność, z którą ludzkość ma do czynienia od momentu pierwszej dyskusji i będzie miała zawsze. Nie ma możliwości, aby nie uczestniczyć w tym procesie, więc może warto się z nim zaprzyjaźnić?

Negocjowanie może kojarzyć Ci się z takimi słowami jak: dyskusja, pewność siebie, dyscyplina, siła, motywacja, produktywność, psychologia, nauka, rozmowa, pieniądze, produktywność, czas, skupienie, oszczędzanie, sztuka, czas, pośpiech, zręczność, język, mowa, praca, postrzeganie, mentor, manipulacja, coaching, perswazja, wpływ społeczny, wykłady, NLP, sukces, książki, doskonalenie, techniki wpływu, podrywanie, wiedza, inteligencja, umiejętności, mistrzostwo, zachowanie, instynkt, biznes, efektywność, bogactwo, zmiana, samoocena, targowanie się, ustępowanie, wygrywanie, poszukiwanie rozwiązań, win-win…

Powyżej wymienione hasła to tematy związane z negocjacjami oraz zakupami, które są i będą poruszane w sposób bezpośredni lub pośredni w serwisach Jak Negocjować.

Atrakcyjna forma przekazu

Negocjacje i zakupy z głową” to główne zagadnienia, które będą poruszane na kanale YouTube. Dodatkowo, w związku ze swoim zamiłowaniem do dynamiki oraz nietypowego podejścia, publikowane filmy będą w mniejszym lub większym stopniu odchodziły od koncepcji statycznego przedstawiania wiedzy.

Pierwszy film: Jak negocjować wynagrodzenie cz. 1 #01

Poniżej pierwszy film z nowego rozdziału z życia bloga JakNegocjowac.pl, na którym przedstawiam nie tylko informacje na temat rozmowy o pracę, lecz także pokazuję próbkę tego, w jakim stylu będą montowane kolejne filmy.

Zapraszam Cię do obejrzenia, dodania like’a oraz subskrybowania kanału (oraz włączania dzwonków, dzięki temu będziesz na bieżąco informowany o nowych publikacjach).

Feedback

Czy i ewentualnie jak bardzo podoba Ci się taka forma przedstawiania zagadnień związanych z tematyką bloga? Zostaw proszę sugestię/pytanie w komentarzu do tego artykułu lub pod filmem na kanale YouTube. Wszystkie sugestie przeczytam i wezmę pod uwagę przy kolejnych produkcjach a na pytania odpowiem.

Jeżeli ta forma opowiadania o negocjacjach oraz zakupach spodoba Ci się, zostaw proszę także taką informację, będzie ona miała realny wpływ na częstotliwość pojawiania się nowych filmów.

Jeżeli masz pytania, zapraszam do dyskusji. Zostaw komentarz pod wpisem bądź na kanale YT lub napisz na adres
blog@jaknegocjowac.pl.

Maciek
JakNegocjowac.pl

  • Pierwsza myśl – dasz radę vlogować regularnie? Nie lepiej robić co jakiś czas jeden film, ale taki, który będzie cały czas oglądany?

    • Maciek | JakNegocjowac.pl

      Hej Mateusz, rozwiń proszę jaki to jest jeden film, który będzie cały czas oglądany?
      Co do regularności, to myślę, że w jednym i drugim przypadku warto ją zachować.

      • Jeden świetny opowiadający rozlegle o danym temacie zamiast rozbijania tego na drobne w mojej ocenie. Takiego filaru Twojego kanału.

        • Maciek | JakNegocjowac.pl

          Mateusz, a co to znaczy świetny film?

          • Podam moje subiektywne spostrzeżenia na temat tego co znaczy filar kanału, a zwykły film. FIlarem u Krzysztofa Gonciarza może być np. „Krok pierwszy”

          • Maciek | JakNegocjowac.pl

            Mateusz rozumiem i dzięki za dyskusję bo trafia w sedno. Każdy jest inny i inaczej odbiera wszystko co go otacza i z czym ma do czynienia. Moje pytania były celowe, aby skonkretyzować sugestie. Poprzez stwierdzenia „taki, który będzie oglądany” czy „świetny” każdy z nas rozumie coś innego. 🙂

            …a na film o mnie może kiedyś przyjdzie czas, uważam że są ważniejsze tematy. 😉

Poradnik Negocjatora #01

Wpisz się na listę i otrzymaj darmowy PN #01, #02

FreshMail.pl